FAQ
servis@ibiotech.cz +420 800 124 683 Všechny kontaktySdělíte mi předběžnou cenu opravy?
Cena za práci se řídí aktuálním platným ceníkem firmy, je třeba počítat s tím že pokud technik přijede na místo, je vždy účtována nástupní sazba a každá započatá hodina práce. V případě potřeby objednání náhradního dílu technik vypracuje pro zákazníka cenovou nabídku, kterou předá ke schválení.
Jaká je doba dodání náhradních dílů?
Nejpoužívanější náhradní díly jsou skladem v centrále firmy, doba dodání ostatních dílů závisí na jejich dostupnosti u výrobce zařízení.
Je možné zapůjčení náhradního přístroje?
Ano, po dohodě lze v odůvodněných případech tuto službu poskytnout. V případě že je zařízení mimo záruku, je tato služba zpoplatněna.
Proč je na faktuře za opravu položka „nástup“?
Jedná se o cestovní náklady a náklady na ztrátový čas servisního technika v průběhu cesty k zákazníkovi. Tato částka se účtuje pouze jedenkrát k té které zakázce a to i v případě opakovaných návštěv technika na místě.
Z jakého důvodu se účtuje nástup a hodina práce i v případě, že se oprava neuskutečnila?
Identifikace závady je stejný pracovní úkon jako servis zařízení. Z těchto důvodů se i pro identifikaci závady účtuje částka za nástup a servisní práci dle platného ceníku. Pokud zákazník doručí zařízení k opravě na pobočku firmy na své náklady, pak se nástupní sazba neúčtuje.
Můžeme přístroj po opravě považovat z hlediska bezpečnosti za přístroj, který schopný bezpečného provozu?
Ano, servisní zásah jakožto služba musí být provedena tak, aby při předání do provozu byl přístroj schopen bezpečného provozu.
Jaká je doba záruky po opravě přístroje na práci a na náhradní díl?
Záruční doba na náhradní díly je 6 měsíců od instalace, na provedenou práci je dána záruka 30 dní.
Doba nástupu technika na opravu od zaslání objednávky
Do 24 hodin od přijetí objednávky servisní technik kontaktuje zákazníka a dohodne vhodný termín k opravě přístroje.
Doba splatnosti faktury za opravu
Doba splatnosti se řídí všeobecnými obchodními podmínkami firmy BioTech a.s.
Může si zákazník přístroj opravit sám v případě, že se jedná o výměny filtrů, zářivek popř. jiného spotřebního materiálu?
Pokud je v průvodní technické dokumentaci od výrobce uvedeno že si uživatel některé komponenty může vyměnit sám, pak ano. Veškerá odpovědnost za bezpečnost přístroje při uvedení do provozu přechází na uživatele.