Jak nakupovat
Definice pojmů
BioNavigátor
BioNavigátor je Nabídka produktů společnosti BioTech ve formě elektronického i tištěného katalogu. Výhodou elektronické verze je pravidelná aktualizace.
Předobjednávka
Předobjednávkou se rozumí odeslání obsahu košíku.
Z důvodu ověření dostupnosti produktu a ověření ceny u dodavatele, nelze zboží přímo objednat na webu, lze jej pouze předobejdnat. Smluvní vztah – kupní smlouva vzniká momentem písemného potvrzení ze strany BioTech a.s.. Více ve Všeobecných obchodních podmínkách BioTech a.s.
Katalogové ceny
Produkty jsou zobrazeny v e-katalogu (BioNavigátor) 3 způsoby:
- Cena není zobrazena a je možné vyžádat "Nabídku"
- Cena je zobrazena, produkt nelze předobjednat přes web. Je možné vyžádat "Nabídku".
- Cena je zobrazena a produkt lze předobjednat na webu vložením do košíků
Předobjednávka a přijetí do systému
- Tlačítkem "Do košíku" lze vložit do košíku produkty u kterých je zobrazena cena. U ostatních produktů lze vyžádat "Nabídku".
- Podmínkou předobjednávky je registrace a následné přihlášení na web.
- Po vyplnění všech požadovaných údajů v následujících 2 krocích předobjednávky – (Dodací a fakturační údaje, Souhrn a předobjednávka), lze odeslat předobjednávku.
- Po odeslání předobjednávky systém potvrdí emailem přijetí předobjednávky ve společnosti BioTech a.s..
Potvrzení předobjednávky
- Do 2 pracovních dnů po prověření dostupnosti a konečné ceny písemně potvrdí BioTech a.s. předobjednávku.
- Potvrzením předobjednávky ze strany BioTech a.s. se vzniká smluvní vztah – tzn. Kupní smlouva.
- U potvrzení bude uveden kontakt na manažera, který má objednávku na starosti.
- Realizace dodávky proběhne přibližně do jednoho týdne.
FAQ
Jak se dozvím termín dodání?
Jak mohu upřesnit místo dodání?
Jak zjistím stav mé zakázky?
Na potvrzené objednávce naleznete kontakt na odpovědnou osobu (prodejní manažer) za Vaší zakázku. Pokud zapomenete veškeré detaily (např. hodina dodání, číslo dveří, označení budovy, speciální požadavky) včetně termínu dodání uvést do poznámky ve webovém formuláři v momentu objednání, lze vše dodatečně dohodnout s touto osobou.
Jak mohu zjistit, které zboží je u Vás skladem?
Jak se dozvím detailní technické parametry výrobku?
U zobrazení detailu každého produktu naleznete kontakt na pracovníka obchodního oddělení BioTech, který Vám poskytne "Produktovou podporu". Zodpovědný pracovník Vám emailem do 1 pracovního dne zodpoví jakýkoliv technický dotaz, dotaz na dostupnost či si s ním můžete sjednat schůzku za účelem prezentace nebo demonstrace.
Jaká je běžná doba dodání?
Doba dodání se přímo odvíjí od druhu výrobku. U zboží (které je běžně skladem, např. špičky) se pohybuje termín dodání do 5 pracovních dnů. U produktů, které nutno přivézt ze zámoří, nebo je výrobce připravuje individuálně je termín dodání velmi různý od 1 týdne do 3 měsíců (speciálně konfigurovaný přístroj).
Mohu zboží vidět před nákupem?
Mohu si před nákupem nechat zboží předvést nebo vyzkoušet?
Ano, dohodněte si schůzku/demonstraci s produktovým manažerem. Kontakt na příslušného pracovníka vždy naleznete v zobrazení detailu produktu.
Nestihnul jsem zboží převzít. Přivezte jej znovu?
Ano, každé nepřevzaté zboží u zákazníka zavezeme podruhé zdarma.
Jak mohu změnit své kontaktní a fakturační údaje?
Po přihlášení na stránkách www.biotech.cz je možnost v uživatelském účtu změnit fakturační i dodací údaje.
Jak mohu získat kopii dodacího listu či faktury?
Jaká je splatnost faktur?
Pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, uhrazení Ceny za každou dodávku produktu provede Odběratel do 10 dnů od data vystavení faktury . Více ve Všeobecných obchodních podmínkách BioTech a.s..
Jaká je cena dopravy?
Cena dopravy se řídí výší zakázky:
- Zakázka za více jak 2500 Kč bez DPH – doprava zdarma
- Zakázka za méně než 2500 Kč bez DPH – cena dopravy 100 Kč bez DPH
U speciálních zakázek (složité přístroje, individuální řešení, nebezpečné a hazardní produkty) je cena dopravy kalkulovaná individuálně.
Více ve Všeobecných obchodních podmínkách BioTech a.s.
Zakoupil jsem u Vás a potřebuji validovat nebo kalibrovat?
Zakoupil jsem jinde a potřebuji validovat nebo kalibrovat?
Ano, tyto služby nabízíme. Kalibraci a validaci přístrojů a laboratorní techniky standardně poskytujeme naše oddělení Technické podpory. Veškeré kontakty, objednávací formuláře či možnost objednání přes web naleznete v této sekci.
FAQ – reklamace
Výrobek nefunguje… jak mám reklamovat?
Na potvrzené objednávce, či na dodacím listu naleznete kontakt na zodpovědnou osobu (prodejní manažer) za Vaší zakázku. Kontaktujte tohoto manažera s vyplněným reklamačním protokolem. K reklamaci budete potřebovat:
- Reklamační protokol (formulář)
- Kopie daňového dokladu
- Reklamovaný produkt
Za jakou dobu bude reklamace vyřešena?
Průměrná doba reklamace je 10 dnů.
FAQ Servis:
Sdělíte mi předběžnou cenu opravy?
Cena za práci se řídí aktuálním platným ceníkem firmy, je třeba počítat s tím že pokud technik přijede na místo, je vždy účtována nástupní sazba a každá započatá hodina práce. V případě potřeby objednání náhradního dílu technik vypracuje pro zákazníka cenovou nabídku, kterou předá ke schválení.
Jaká je doba dodání náhradních dílů?
Nejpoužívanější náhradní díly jsou skladem v centrále firmy, doba dodání ostatních dílů závisí na jejich dostupnosti u výrobce zařízení.
Je možné zapůjčení náhradního přístroje?
Ano, po dohodě lze v odůvodněných případech tuto službu poskytnout. V případě že je zařízení mimo záruku, je tato služba zpoplatněna.
Proč je na faktuře za opravu položka "nástup"?
Jedná se o cestovní náklady a náklady na ztrátový čas servisního technika v průběhu cesty k zákazníkovi. Tato částka se účtuje pouze jedenkrát k té které zakázce a to i v případě opakovaných návštěv technika na místě.
Z jakého důvodu se účtuje nástup a hodina práce i v případě, že se oprava neuskutečnila?
Identifikace závady je stejný pracovní úkon jako servis zařízení. Z těchto důvodů se i pro identifikaci závady účtuje částka za nástup a servisní práci dle platného ceníku. Pokud zákazník doručí zařízení k opravě na pobočku firmy na své náklady, pak se nástupní sazba neúčtuje.
Můžeme přístroj po opravě považovat z hlediska bezpečnosti za přístroj, který schopný bezpečného provozu?
Ano, servisní zásah jakožto služba musí být provedena tak, aby při předání do provozu byl přístroj schopen bezpečného provozu.
Jaká je doba záruky po opravě přístroje na práci a na náhradní díl?
Záruční doba na náhradní díly je 6 měsíců od instalace, na provedenou práci je dána záruka 30 dní.
Doba nástupu technika na opravu od zaslání objednávky
Do 24 hodin od přijetí objednávky servisní technik kontaktuje zákazníka a dohodne vhodný termín k opravě přístroje.
Doba splatnosti faktury za opravu
Doba splatnosti se řídí všeobecnými obchodními podmínkami firmy BioTech a.s.
Může si zákazník přístroj opravit sám v případě, že se jedná o výměny filtrů, zářivek popř. jiného spotřebního materiálu?
Pokud je v průvodní technické dokumentaci od výrobce uvedeno že si uživatel některé komponenty může vyměnit sám, pak ano. Veškerá odpovědnost za bezpečnost přístroje při uvedení do provozu přechází na uživatele.